NYTT GREPP! Betongbyggnadsdagen och Betonggalan blir samma event i år! Vi samkör dessa två event på Grand Hotel i Stockholm den 29 september. Efter Betongbyggnadsdagens middag serveras kaffe och avec i Vinterträdgården, dit Betonggalans gäster anländer kl 19. Det nystartade bolaget Betong Media ansvarar för Betonggalan och som vanligt arrangeras Betongbyggnadsdagen av Betongföreningen i samarbete med Cementa, Svensk Betong och CBI Betonginstitutet. Roger Andersson, chefredaktör för Tidskriften Betong vid Betong Media, är projektledare för båda eventen.

Ladda ned inbjudan och
planskiss som pdf

Samkörningen ger dig som sponsor fantastiska möjligheter samtidigt som vi förväntar oss ännu fler deltagare till båda eventen. Betonggalan var en succé förra året och vi tror vi kan sälja fler biljetter än de 600 som snabbt blev slutsålda förra året. Du syns under hela Betongbyggnadsdagen som är den självklara mötesplatsen för betongsektorns alla aktörer och du syns under Betonggalan dit branschens företag bjuder in sina kunder och andra viktiga personer till ett trevligt mingel med underhållning och prisutdelning. Ju tidigare du bokar, desto bättre utställningsplats får du och desto blir ditt erbjudande.

Temat för årets Betongbyggnadsdag är ”Betong – en lönsam affär.”

Mer information och bokning

• Sponsorpaket: Christer Ohlsson, tel. 08-762 62 32, christer.ohlsson@svenskbetong.se
  • Betonggalan: Roger Andersson, 08-762 62 14, roger@betong.se
  • Betongbyggnadsdagen: Richard McCarthy, 010-516 68 21, richard@betongforeningen.se

Välkommen som sponsor!

Följande sponsorpaket erbjuder vi:

Huvudsponsor
Som huvudsponsor får ni utställningsytan 3×1 m i samma lokal där vi äter lunch, dricker kaffe och serverar middag. Dessutom får ni scenlogotyp och syns i vårt bildspel under Betongbyggnadsdagen. Ni omnämns också som huvudsponsor i annonser, program, Tidskriften Betong och på hemsidan. Tre biljetter till dagens program, middag och Betonggalan ingår i paketet. Under Betonggalan får ni ett ståbord där ni har möjlighet att ha broschyrer och annat, ni får drinkbiljetter till era kunder och ni får även fjolårets stora snackis, en liveannons i vårt reklamblock på scen. Ni kommer även omnämnas på olika sätt som Betonggalans sponsorer.
Pris: 30 000 kr

Sponsor
Som sponsor får ni utställningsytan 2×1 m i samma lokal där vi äter lunch, dricker kaffe och serverar middag. Dessutom får ni två biljetter till dagens program, middag och Betonggalan. Under Betonggalan får ni ett ståbord där ni har möjlighet att ha broschyrer och annat, ni får drinkbiljetter till era kunder och ni får även fjolårets stora snackis, en liveannons i vårt reklamblock på scen. Ni kommer även omnämnas på olika sätt som Betonggalans sponsorer.
Pris: 15 000 kr