CBI:s informationsdag – Renovering och förnyelse

Kategori → Nyheter

Hans Lind, professor i fastighetsekonomi vid KTH, Cathrine Vigander, ung framåt norsk arkitekt, och Peter Billberg, numera Strängbetong, är tre av våra intressanta föredragshållare på CBI Betonginstitutets informationsdag den 14 mars, men där finns många fler.

Programmet för seminarierna på förmiddagen är nu klart. Golvseminariet har fängslat många potentiella föredragshållare och innehåller flera innovativa lösningar liksom resultat från ny forskning om fiberbetonggolv. Den som i stället väljer seminariet om hållbar betong i bruksskedet kommer bl a att få höra om energilagring i tunga stommar och hur man kan optimera betongen för att nå ännu bättre resultat. Sedan kommer Betonginstitutets egen LCA-expert Otto During att berätta om BREEAM och standardisering som är två viktiga frågor för hela betong-Sverige.

Program och anmälan >>>

Idag onsdag (20/2) är sista dagen för rabatterad deltagaravgift. Från och i morgon gäller normaltaxa.

Varmt välkommen!
Johan Silfwerbrand