Välkommen som utställare och sponsor på Träffpunkt Betong 15!

Kategori → Nyheter, Träffpunkt 15

Den 7 oktober upprepar betongsektorn fjolårets succé och träffas på Clarion Hotel Sign i Stockholm för en heldag. Många intressanta föreläsningar om konstruktion, forskning, hållbarhet och arkitektur blandas med tillfällen att träffas.

I år har vi också utökat sponsorpaketet med bättre innehåll. Utställningen är en viktig del i Träffpunkt Betong så passa på att synas.

Vi har följande att erbjuda:

Huvudsponsor

Utställningsplats 3×1 meter inklusive ståbord, presentation under vårt Utställarexpo från scenen under 90 sekunder, tre biljetter inklusive lunch och middag och plats för logotyp i samband med vår egen marknadsföring. Ni får också vid ett tillfälle innan eventet kommunicera med deltagarna via epostutskick med valfritt innehåll.
Pris: 30 000 kr

Sponsor

Utställningsplats 1×1 meter inklusive ståbord, presentation under vårt Utställarexpo från scenen under 60 sekunder, två biljetter inklusive lunch och middag. Ni får också vid ett tillfälle innan eventet kommunicera med deltagarna via epostutskick med valfritt innehåll.
Pris: 15 000 kr

Bokning och frågor

Utställare kontaktar Roger Andersson på tel 08-762 62 14 eller 0733-90 55 19 eller via epost roger@betong.se.

Program »

Vid frågor om anmälan, kontakta Karin Glad via epostadressen karin.glad@cbi.se eller telefon 010-516 68 09.

Vi tackar våra sponsorer och utställare!

(Listan fylls på vartefter)

Huvudsponsorer

Övriga sponsorer