Svenska Betongföreningen önskar bjuda in dig, student från A, V och L och/eller medlem i Svenska Betongföreningen till en

Inspirerande seminariekväll

Tid: Tisdagen den 20 november kl 17-19
Plats: Sal V:B i V-huset, John Ericsons väg 1, Lund

Lyssna på och prata med

Ulf Jönsson V81, Femern A/S som jobbat med stora anläggningsprojekt i hela sitt yrkesliv både utomlands och hemma som tex kraftverksbyggen i Sydamerika, Öresundsbron, Citytunneln i Malmö och just nu jobbar han på beställarsidan för nästa stora anläggningsprojekt i Europa, Fehmarn-Bält.

Max Hultman V04, SWECO som jobbar med Malmös nästa stora byggprojekt – Malmö Live, Malmös nya mötesplats – Konserthus, Kongressanläggning och Hotell på 25 plan. Snygg och effektiv betongarkitektur på ca 2 miljarder!

Per Aage Nilsson A82 från en av regionens största arkitektbyråer – FOJAB arkitekter. Han har under de senare åren arbetat med Mobilia köpcentrum, Triangeln, Entré Malmö, och samt Swedbank stadion.

Förutom ovanstående så serveras en lättare förtäring och föreningens verksamhet samt aktuell betongforskning på LTH presenteras.

Anmäl dig via länken nedan senast den 16/11. Du som är student anger namn, program och inskrivningsår i info-fältet i anmälan.

Hjärtligt välkomna önskar
Seniorrådet och Programråd Syd