Ett nätverk av betongkunskap

Betongrapporter

I föreningens verksamhet ingår att initiera och/eller utge rapporter samt sprida information om dessa. Rapporterna kan köpas via hemsidan i tryckt och i vissa fall digital version. Som medlem har du 15 % rabatt på ordinarie pris.

Digitala rapporter

Rapporter i digital version levereras som pdf-dokument eller epub-fil och utgör en enanvändarlicens som märks med beställarens personnamn, datum och restriktioner för mångfaldigande. Priset är detsamma som för den tryckta versionen. Föreningens villkor för digitala rapporter gäller.

Kombinationserbjudande

Vid beställning av både tryckt och digital version av samma rapport betalar man fullt pris för den ena versionen och 250:- för den andra. För rapport nr 15 gäller dock 340:- för den andra versionen. Kombinationserbjudandet gäller inte Betonghandbok Material och därtill hörande särtryck. Medlemsrabatt gäller även vid kombinationserbjudandet.

Fleranvändarlicens för företag

Digitala utgåvor av betongrapporterna erbjuds med fleranvändarlicens. Dokumenten märks med med företagsnamn, eventuell region, avtalsdatum och restriktioner. Kostnad för fleranvändarlicens baseras på antalet potentiella användare, vilket beräknas utifrån det antal personer som arbetar med betongfrågor och genom företagets fleranvändarlicens kan få tillgång till rapporten. Fleranvändarlicens gäller företaget/enheten och inte ett urval namngivna personer. Fleranvändarlicens kan tecknas av företag eller del därav som går att avgränsa geografiskt eller i vissa fall som egen resultatenhet. Beräkna pris själv här »

Mängdrabatter

Grundrabatt för medlemmar är 15 % på ordinarie pris vilket gäller vid köp av rapporter för enskild medlems personliga bruk resp. korporativa företagsmedlemmars interna bruk. Därutöver lämnas mängdrabatt (till alla beställare, oavsett medlemskap) enligt följande:

5 ex – 10%
10 ex – 20%
20 ex – 30%
50 ex – 40%

Mängdrabatterna gäller inte fleranvändarlicenser av digitala rapporter samt inte Betonghandbok Material och därtill hörande särtryck.

Läs mer och beställ

Varukorg

Produktkategorier

Medlemsrabatt på Betongrapporter!

Som MEDLEM i Betongföreningen har du 15% rabatt på alla Betongrapporter. Ange "medlem-rapp" i fältet för rabattkod i kassan vid köp om du har ett aktivt medlemskap.

Medlemsrabatten gäller både enskilda medlemmar och dig som arbetar i ett företag som är korporativ medlem.

Är du osäker om ditt medlemskap är aktivt, maila admin@betongforeningen.se och fråga.

Digitala rapporter

Köper du en DIGITAL version gäller licensen för 1 användare. Uppge användarens namn och epostadress i fältet för ordernoteringar om inte beställaren är densamma som användaren.

Föreningens villkor gäller vid köp av digitala rapporter.